Waardering voor waarzegster Valentine
Lieve Valentine, dank je voor het Lieve gesprek. En de Mooie dingen die je me vertelde. Het is fijn dat je zo eerlijk bent en ook kon opnoemen waarom wat was en waarom het nu zo gaat. Het klopte dat er echt veel aan veranderen is. Ben zo blij dat het allemaal zo mooi en positief is geworden en nog veel mooie dingen gaan komen. Dankje lieve groet en dikke knuffel, Karin xx
Waardering voor waarzegster Anouk
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!
Waardering voor waarzegster Zoya
Lieve Zoya heb je inmiddels al een aantal keren gesproken altijd heel fijn en veel geduld had je met mij. Op werkgebied is het inmiddels allemaal uitgekomen op liefdesgebied moet ik nog geduld hebben, Liefs Karo.
Waardering voor waarzegger Gazali
Elk consult laat hij me weer sprakeloos achter met wat hij doorkrijgt. Zo puur en zuiver, dit niveau vind je tegenwoordig bijna nergens meer.